Учасники Конкурсу у номінації "МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО"
Коломієць Іван Михайлович - учитель музичного мистецтва Новоархангельської ЗШ І-ІІІ ступенів Новоархангельського НВО №2
Каушан Юрій Іванович - учитель музичного мистецтва Новоархангельського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія" Новоархангельського НВО №1
1) «Самопрезентація» – учасник у довільній формі представляє власний досвід роботи (використання персонального інтернет-ресурсу); 20 балів
2) Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності», 20 балів;
3) Конкурсне випробування «Навчальний проект», 30 балів;
4) Конкурсне випробування «Майстер-клас», 30 балів.
Конкурсне випробування «Тестування з фахової майстерності»
Мета: перевірити знання конкурсантів з фаху, методики викладання предмета, психології та педагогіки.
Формат: комп’ютерне тестування або письмове тестування (психологія й педагогіка, предмет і методика).
Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар, встановлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.
Орієнтовні критерії оцінювання: зміст, критерії оцінювання, тривалість виконання та формат (комп’ютерний, письмовий) конкурсного випробування визначає фахове журі у кожній номінації.
Тривалість: до 30 хвилин.
Конкурсне випробування «Навчальний проект»
Мета: перевірити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.
Формат: презентація технологічної карти навчального проекту (за участю усіх конкурсантів) тривалістю до 20 хв., відповіді на питання журі – до 10 хв.
Аспект, на який слід звернути увагу: технологічна карта проекту містить: проблему, тему, мету, завдання, план реалізації проекту, форми та критерії оцінювання діяльності, передбачувані результати.
Орієнтовні критерії оцінювання: відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями проекту; практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів; планування та організація самостійної дослідницької діяльності учнів; доцільне використання дослідницьких та пошукових методів; створення атмосфери успіху, підтримка позитивного емоційного настрою; методи та форми оцінювання; структурна цілісність проекту; змістовність, науковість проекту; логіка та послідовність виконання проекту.
Конкурсне випробування «Майстер-клас»
Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати власний досвід учасникам майстер-класу.
Формат: програм заготовка у формі міні-тренінгу «учитель – учителю».
Аспекти, на які слід звернути увагу: знання сучасних ідей та теорій з теми майстер-класу; методично рограмм формулювання теми майстер-класу; дотримання принципу майстер-класу – «Я знаю, як це робити. Я навчу вас»; представлення власних методичних знахідок та коментування методичної доцільності їх використання; дотримання законодавства України щодо захисту авторських прав, зазначення авторів ідей, технологій, що використовуються у ході майстер-класу; залучення учасників майстер-класу до активної діяльності, рограммн опрацювання представлених методів та прийомів роботи.
Тривалість: до 30 хвилин, відповіді на питання журі до 5 хв.
Орієнтовні критерії оцінювання: актуальність теми і змісту майстер-класу, методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду); застосування інноваційних освітніх розробок та напрацювань; застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів; доцільне застосування мультимедійних засобів; оригінальність проведення; педагогічний такт, професійне спілкування з аудиторією; предметна культура; володіння державною мовою; дотримання часового регламенту.
Немає коментарів:
Дописати коментар